Chcem sa spýtať, ak poprosím pracovníčku pošty na pošte nalepiť známku a namiesto toho mi dajú strojovú pečiatku, čo môžem spraviť, aby mi najbližšie nalepili známku? Stalo sa i to už druhý krát.
Najjednoduchšie a nekonfliktné riešenie je kúpiť si a nalepiť známku.
Žiaľ, ak ide o zásielku v rámci Slovenska, nemôžete urobiť nič len opätovne poprosiť, je to len na jej dobrej vôli, či vám vyhovie. Na druhej strane, ak ide o zásielku do zahraničia, pracovníčka je povinná nalepiť poštové známky aj bez vašich prosieb, lebo jej to prikazuje interné nariadenie Slovenskej pošty, a.s. z dôvodu propagácie Slovenska a slovenských poštových známok. Ak tak neurobí, môžete sa sťažovať.
Ja som tak urobil a ona v zlosti nalepila poštové známky na červený odtlačok výplatného stroja, samozrejme na jej vlastné náklady. A teraz si ma už na pošte veľmi dobre pamätajú, tak mi radšej vyhovejú.
V každom prípade, ak urobíte ako vám radí kolega Gerec, bude to najmenej konfliktné, nie však vždy najjednoduchšie, lebo nemusíte vopred vedieť aká je výška poštovného. A to ešte nehovorím o pečiatke, ktorú vám na vaše známky väčšinou bezhlavo buchnú.
© 2024 POFIS - Poštová filatelistická služba. Všetky práva vyhradené