• Ferdo1 26. november 2014 @09:15

    Nechápem prečo verejnosti vnucujete nejakého Valentína. Tieto gýčové srdiečka podľa mňa znehodnocujú úroveň slovenskej známkovej tvorby. K tomu ich vydáte na UTL s ôsmimi známkami. Tieto známky určite neuspejú v žiadnej súťaži o najkrajšiu známku. Aj posledná z roku 2014 bol nepopierateľný gýč.

  • i.krizka 26. november 2014 @09:23

    súhlasím

  • hudackoh 26. november 2014 @11:05

    posledná z roku 2014 je známka Severín Zrubec, v roku 2014 žiadny VALENTÍN vydaný nebol, pokiaľ viem.

  • Ferdo1 26. november 2014 @11:17

    Bol to preklep srdiečko bolo naposledy vydané 2004 roku. Nemení to nič na tom, že je to gýč. Celý Valentín je len komerčná záležitosť ako vytiahnuť od ľudí peniaze za "cingrľátka" a iné zbytočnosti.

  • miloslav.figura 27. november 2014 @18:20

    Robme sa že nerozumieme poštovému byznisu. Ale určite nejaký gýčový Valentín zo supermarketov nepatrí na SLOVENSKÚ známku. Veľké "poďakovanie" od členov ZSF.

  • ristvan 28. november 2014 @21:16

    Tiež nefandím zaradeniu známky Valentínske blahoželanie do emisného plánu 2015 . V danom termíne mohla byť radšej vydaná známka k 27. Svetovej zimnej univerziáde 2015 ( 24. 1. 2015 – 1. 2. 2015 ) , napr. aj ako spoločné Španielsko - Slovenské vydanie, nakoľko hostiteľskými mestami sú Granada, Štrbské Pleso a obec Osrblie. Nestáva sa každý rok, žeby Slovensko hostilo také významné športové podujatie. Známka k zimnej univerziáde bola síce vydaná aj v roku 1999 ( usporiadateľ Poprad - Tatry ), ale aj tie " valentínske " boli vydané nedávno v rokoch 2004 a 2005.

  • nal 11. december 2014 @11:41

    ristvan: nápad s Univerziadou je dobrý, osobne vidím dva problémy
    - snažil som sa dopátrať, či španielská pošta vydá k tomuto podujatiu známku. žiaľ, oficiálny emisný plán nie je http://www.correos.es/ss/Satellite/site/pagina-galeria_sellos_filatelia/assetSubCategoriaId=1363186348345-filatelia-sidioma=es_ES
    - nie som si istý "rýchlosťou" POFISu. osobne to vidím na prítlač poštového lístka (najskôr s tématikou šport)
    V každom prípade by som bol milo prekvapený, ak by POFIS dokázal rýchlo reagovať vydaním spoločnej známky so Španielskom. Ak sme dokázali vydať hokejové medailové známky, dokázali by sme aj toto.

  • Ferdo1 23. január 2015 @16:56

    Po vzhliadnutí valentínskej známky som v šoku. Na takéto zprznenie slovenskej známky treba mať asi dobrý žalúdok.

  • martin.polovka 24. január 2015 @15:25

    Neberiem pravo na nazor nikomu, niekomu sa ta znamka mozno paci, ale z mojho hladiska dlhorocneho zberatela znamok, a to vonkoncom nie som stary, je to hadam najhorsie prevedena znamka (minimalne) od r. 1993...Oproti tomu je aj znamka prezidenta z r. 2009 inspirovana pravdepodobne Tutanchamonovou posmrtnou maskou, uplny skvost. Navyse, pred cca 25 rokmi sme sa pchali do zadku, rozumej pozornosti, vychodnym bratom, teraz otocka o 180°. Valentin ako taky, nema v nasich krajinach ZIADNU tradiciu a je to umely zvyk nanucovany nam v poslednych desatrociach...podobne ako v USA a Velkej Britanii, jedna sa o biznis a posilnenie obchodu medzi Vianocami a Velkou nocou. Clenovia nametovej komisie by sa mali zamysliet ci tymto sposobom naozaj propaguju filateliu...A nakoniec otazka: Vraj sa jednalo o prieskum sirokej verejnosti. Kde, kedy, kto ho organizoval?

  • Tono 25. január 2015 @19:15

    Tak to snad nie. Dobre ze mam pri PC kreslo a operadlo, ked som zbadal, co k tomu pre Dlovensko bezvyznamnemu Valentinovi chce Slposta vydat, skoro ma prekotilo. Toto je nieco tak plytke, ze sa k tomu asi uz neoplati nieco napisat, kde su odbornici vo vyberovej komisii, co na to nasa historicka tradicia kvalitnych znamok, rytcov a navrharov znamok ??? Ked sa tak obzriem(e) dozadu 3 - 4 roky, tolko zlych znamok co vydala Slposta je uz na pritaz. A to nehovorim o zbytocnych nasilu vydanych UTL kde k comu. Nech sa potom nikto necuduje, ze starsia nadsena skupina filatelistov odchadza z filatelie, na vine je sama Slposta. Prehnane nominalne hodnoty, bezduche navrhy znamok, Slovensku historicky nic nehovoriace vyrocia a sviatky. Tato jalova propagacia zene filateliu do zahuby. Co uz fakt nemame na Slovensku na znamkach co obdivovat ??? Uz teraz cakam, ked niekoho napadne vydat nieco k dalsej neslovenskej blbosti - Halloween..... Neodradujte zberatelov a hlavne mladych od filatelle v centrale. A odbornici vo vyberovych komisiach nech sa viacej snazia a nepodliehaju komercii a hluposti doby. Slovenska filatelia nech si drzi uroven, kredit. Tato znamka urcite je dalsim zlym snom kazdeho filatelistu. Slovaci propagujte Slovensko a nie hluposti.

  • POFIS 26. január 2015 @13:38

    Námet poštovej známky s personalizovaným kupónom (ZPK) „Valentínske blahoželanie“ bol vybraný v roku 2011 spomedzi najfrekventovanejších návrhov klientov, ktorí si v tomto roku objednali ZPK prostredníctvom novozriadenej webovej stránky www.mojaznamka.sk. Námet bol riadne prerokovaný v Námetovej komisii Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR s odôvodnením vydavateľa poštových známok spropagovať známky medzi mladou generáciou ľudí, ktorí medzi sebou používajú prevažne elektronické formy komunikácie. Z toho dôvodu bol dizajn známky vytvorený v podobe QR kódu, ktorý obsahuje videoklip o láske a je akousi „bránou“ do virtuálneho sveta. Treba si uvedomiť, že nie dizajn známky je v tomto prípade dôležitý, ale to čo v sebe skrýva, pričom ide vôbec o prvú, interaktívnu poštovú známku na svete s hudobným videoklipom!

    Dizajn známky bol prerokovaný v Realizačnej komisii známkovej tvorby SP, a.s., ktorá odporučila prispôsobiť typografiu známky štruktúre QR kódu. Čo sa týka prítlače na kupón, tak oficiálne vydanie tohto druhu známky vždy propaguje významné výročie nejakej inštitúcie, ktorá o tento druh reklamy prejaví záujem. V minulom roku sa tak na ZPK Liečivé rastliny objavilo 60. výročie založenia Západoslovenského múzea v Trnave a v roku 2013 na známke Zvieratník zasa logo HC Slovana Bratislava pri príležitosti postupu klubu do play-off KHL. Oficiálna prítlač na kupóne novoemitovanej známky preto nemusí byť v súlade s témou vydávanej poštovej známky, ktorá je primárne určená na personalizované prítlače klientov v budúcnosti.