Rumunské, bulharské a CCCP známky ako a kde na ne?

Pridať do obľúbených
  • hegedusova.zaneta 19. október 2014 @12:44

    Neviem či je to vhodné, ale chcela by som po rokoch, som Husákove dieťa obnoviť zbierku známok a trošku sa tomu venovať. Mne osobne sa veľmi páčia rumunské, bulharské a cccp známky, ani neviem prečo, ale je to tak. Chcem sa opýtať majú známky z týchto krajín hodnotu? Kde ich zháňať? Venuje sa niekto špeciálne tomu okruhu? A ešte mám skupiny, témy, ktoré ma oslovili, a síce: doprava (cestá, železničná, vzdušná...) a maľby a ešte kone a konské dostihy? Je to dobrý okruh a je o také známky záujem? Tu v Pofise sa vyrábajú a predávajú len Slovenské známky? Som začiatočník, preto sa pýtam.

  • tomita84 21. október 2014 @13:08

    tuna pokiaľ viem, len slovenské--ale výber je krásny- i keď čo sa týka korunových, čisté zoženiete len u filatelistických obchodníkov, nechcem tu robiť reklamu, ale ak chcete, môžem Vám dať kontakt na seba,resp. Vy na mňa a môžem Vám ochotne pomôcť. Viem aj zohnať aj darovať či už známky,alebo hárčeky atď...Konkrétne Váš výber- Rumunsko, Bulharsko je veľmi dobrý,hlavne staršie známky majú krásne.

  • hudackoh 21. október 2014 @16:05

    skúste firmy ZIKA ALBUM alebo ZBERATEĽ, ja osobne mám s nimi veľmi dobré skúsenosti

  • hudackoh 21. október 2014 @16:05

    skúste firmy ZIKA ALBUM alebo ZBERATEĽ, ja osobne mám s nimi veľmi dobré skúsenosti

  • hegedusova.zaneta 21. október 2014 @22:37

    Super tomita84, som rada, že ste odpovedali. Ešte sa nevyznám vo vodách filatelie ani čo a ako. Kontakt na mňa je hegedusova.zaneta(zavinac)gmail.com. Ozvite sa, budem rada.

  • hegedusova.zaneta 21. október 2014 @22:40

    Zika Album som našla a Zberateľ to ste mali na mysli zberatel.eu?

  • hudackoh 22. október 2014 @15:58

    áno, v Bratislave, pán Kulhánek vám určite rád a ochotne poradí

  • hudackoh 22. október 2014 @15:58

    áno, v Bratislave, pán Kulhánek vám určite rád a ochotne poradí