Dobrý deň, chcel som si objednať cez internet známky, ale pri platbe mi vždy oznámilo že transakcia neprebehla úspešne. Všetky údaje som zvolil správne , a aj tak mi to nechcelo zaplatiť. Za odpoveď ďakujem.
Dobrý deň,
žiaľ, neviem prečo sa Vám nedarí zaplatiť kreditnou kartou. Ak vyplníte všetky údaje správne a karta nie je po expirácii, mala by platba prebehnúť. Zatiaľ sa nám ešte nestalo, že by sa niekto sťažoval, že mu systém platbu odmietol. Skúste sa opýtať v banke, ktorá Vám kartu vydala, kde by mohol byť problém.
Ak by sa aj napriek tomu problém opakoval, kontaktujte nás na 02 544 199 10 a skúsime zistiť v čom to väzí.
Dobrý deň,
dňa 22.12.2010 som dostala oznámenie o vyexpedovaní tovaru, ktorý bol zaplatený platbou cez internet. Tovar nebol doteraz doručený. Jedná sa o objednávku č. 420101216001.Bol skutočne vyexpedovaný, alebo sa mám obrátiť na SP,kde mi ho však bez podacieho čísla nezistia? Ďakujem za skorú informáciu.
Dobrý deň,
ak Vám 22.12.2010 prišlo na mailovú adresu oznámenie o vyexpedovaní tovaru, tak bol tovar aj v ten deň vyexpedovaný. Žiadosť o preverenie, respektíve reklamácia za nedodanie zásielky pôjde od nás podaním žiadosti na zahájenie reklamačného konania.
Chcela by som Vás poprosiť, aby ste nás informovali, ak Vám zásielka v priebehu najbližších dní, alebo týždňov predsa len bude dodaná na:
tel.: 02 544 199 04, alebo e-mail: pofis.obchod@slposta.sk
© 2024 POFIS - Poštová filatelistická služba. Všetky práva vyhradené