Mám isté nejasnosti pri nákupe cez internet v tom, že pri známkach ktoré sa dajú do košíka nie je možnosť upresniť kúpu hárčeka či tlačového listu napr. pri Muránskej planine kde sa nachádza aj druhá známka a taktiež výsledná cena stále ostáva ako za jednu známku. Preto som v pomykove ako objednať HA, UTL s dvoma rôznymi známkami a čo označiť v kolonke počet kusov?
Poraďte mi prosím. Ďakujem.
Dobrý deň,
pri kúpe hárčeka alebo upraveného tlačového listu (UTL) si zadajte ten počet známok, ktorý je na tlačovom liste (HA, UTL). To znamená, že pri Muránskej planine si objednajte 2 známky z Prvosienky a 2 známky Lykovca.
My Vám, samozrejme, zašleme celý UTL a nie samostatné vytrhnuté známky.
V nákupnom košíku si navyše môžete ku každému produktu pridať aj poznámku.
Prajem pekný zvyšok sviatkov.
M.Podolská
Dobry deň,
chcem sa opytat ak si cez internet objednám vacsie mnozstvo tovaru (FDC, rocniky...) pridem mi to na dobierku? Nerad by som totiz bol ak by mi to nasilu vlozili do postovej schranky, cim by doslo k poskodeniu.
Za Vasu odpoved Vam vopred dakujem a prajem Vam vsetko dobre v Novom roku.
martin
Dobrý deň,
pri nákupe cez internet platíte za tovar kreditnou kartou pri poslednom kroku a tovar sa Vám potom už neposiela na dobierku (kde by ste zaň platili pri preberaní), ale v doporučenej zásielke, takže Vám nebude vložený do poštovej schránky, ale si ho musíte prevziať osobne od Vášho doručovateľa, alebo na pošte.
Dobrý deň,
k internetovému obchodu, väčšina internetových obchodov ponúka možnosť osobného výberu. Som z BA, objednal som si u vás ešte 2.1.2011 a ešte to nedošlo (k dnešnému dňu to je len 5. pracovný deň, takže dúfam, že počas nasledujúcich 2 dní to príde) ale chýba mi u vás možnosť osobného výberu. Bol by tento spôsob dopravy možný do budúcnosti? Alebo to mám chápať tak, že fil. materiál nemáte na jednom mieste, a objednávka sa dáva dokopy z rôznych predajní?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň,
náš internetový obchod funguje ako zásielkový obchod. Je to z dôvodu, že máme predajne len v Bratislave a tak tí zákazníci, ktorí majú záujem o osobný odber, môžu nakupovať v našich predajniach v Bratislave.
Musíme sa zákazníkom, ktorí si objednali tovar v prvom týždni, za meškanie ospravedlniť, ale z dôvodu zmeny DPH musíme čakať na uzatvorenie učtovného roku 2010, aby sme mohli začať faktúrovať v novom účtovnom období s novou DPH. Sme naviazaní na spoločný účtovný systém celej Slovenskej pošty a teda sa aj musíme spoločným pravidlám podriadiť. Dúfame, že tieto zásielky začneme postupne expedovať ešte v tomto týždni.
Máte nejaké nové informácie o expedícii zásielok?
Dobrý deň,
Dnes sme začali fakturovať objednávky. Ak Vám zatiaľ nedošiel oznam o odoslaní, tak najneskôr v pondelok bude aj Vaša objednávka vybavená. Ešte raz sa ospravedlňujeme za zdržanie.
zrovna som sa zaregistroval,...
Dobry den,
po odoslani objednavky som si uvedomila, ze som napisala zle meno (pre muza s priponou ova). Hned som pisala email a na chybu som upozornila. Odpovede sa mi nedostalo a prisiel mi email s vyexpedovanim zasielky na zle meno, i ked som meno opravila emailom este v utorok.
Dobrý deň,
Vaše meno bolo do systému Slovenskej pošty zaradené správne a faktúra Vám bude doručená na opravené meno, avšak to ako ste ho napísali v objednávke sa už opraviť nedá a teda Vám potvrdenie odoslania tovaru prišlo s chybou.
Dobrý deň,
skúšam si objednať známky cez internet, ale pri zadaní potrebných údajov z platobnej karty (slsp) mi vypíše "Vaša požiadavka na platbu bola zamietnutá!" V čo je problém? Ďakujem
Dajú sa znáky 491 "spoločné vydanie s CZ,PL a HU" objednať aj cez objednávkový jednorazový formulár? Ďakujem
Dobrý deň,
problém je pravdepodobne v karte. Musíte mať jeden z typov platobných kariet uvedených na stránke v objednávke a v kroku Platba musíte vyplniť všetky kolonky, to znamená aj bezbečnostný kód (trojmiestne číslo na druhej strane karty). A samozrejme, Vaša karta nesmie byť po dátume platnosti. Ak aj napriek tomu, že Vaša karta spĺňa všetky požiadavky, sa Vám nepodarí uskutočniť nákup, prosím, kontaktujte banku, ktorá Vám platobnú kartu vydala a preverte príčinu problému.
Áno, môžete si ich objednať aj jednorázovou objednávkou na pofis.obchod@slposta.sk
Známky Vám budú zaslané na dobierku.
Dobry den, touto cestou by som sa rad podakoval POFISu za vyborne a pohodove nakupovanie, vsetko je jednoduche, katalog znamok ma vysoku vypovednu hodnotu a prehladnost. Objednany tovar mi dosiel za 4 dni. Ceska posta Vam moze tuto stranku iba zavidiet. Vsetkym doporucujem!!!
Dobrý deň,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie nášho nového internetového obchodu, ktoré nás od zákazníkov vždy poteší.
Vsetko je to fajn, len rozdiel je v tom, ze v CZ je postovne a balne zadarmo pri objednavke nad 500 Kc asi 20 eur, u nas je to pri 60, alebo 80 eur presne neviem, ale rozdiel je obrovsky.
Dobrý deň.
Nemohol som si u Vás objednať staršie známky, sú už vypredané ?
môžete mi pomôcť získať adresu, kde sa môžem k nim dostať cez internet ?
ďakujem
Barkanyi
Ak ide o známky korunovej meny, môžete informácie získať na adrese: www.zberateľ.eu
Dobrý deň,
staršie známky s nominálnou hodnotou v Sk, ktoré boli vydané od roku 1993 do 2008 a ktorých platnosť podľa Generálneho zákona o zavedení meny euro v SR č. 659/2007 skončila 31. 12. 2009, v ponuke nemáme. Podľa tohto zákona boli nespotrebované poštové ceniny zničené do 90 dní po strate ich platnosti.
V ponuke máme z týchto emisií už len pečiatkované známky.
Odkaz pre ivba,
skuste aj internetove zberatelske burzy aukro.sk a aukro.cz.
Zdravim Vas, dna 24.2. som si prostrednictvom Vasho internetoveho obchodu objednal postove ceniny. Oznamenie o expedicii som dostal 3.3. Dodnes (7.3.) mi vsak este nebola zasielka ani oznamenie o ulozeni zasielky na poste dorucene. Na koho sa mozem obratit s prosbou o preverenie a presetrenie tejto zalezitosti?
Dakujem. Rasto
Dobrý deň,
Vaša zásielka odišla od nás 3. 3. 2011, tak ako ste dostali oznámenie o expedovaní a mala by už byť na Vašej príslušnej pošte. Preveríme to a dáme Vám vedieť na Vašu e-mailovú adresu.
Dobrý deň,
zaujímalo by ma, či je rozdiel v uvádzaní počtov jednotlivých produktov tu v internetovom obchode a v kamenných predajniach v BA, teda či je možné v predajniach kúpiť niečo, čo v int. obchode už je vypredané a naopak, alebo máte jednú spoločnú databázu.
Ďakujem
Dobrý deň,
každá predajňa, internetový obchod a domáca a zahraničná expedícia majú samostatný sklad a teda aj rôzny počet jednotlivých produktov. Môže sa aj stať, že niekde je tovar už vypredaný a niekde ešte na sklade zásoby sú.
A ako je to s produktami (NL, PaL, FDC, CDV, COB) s korunovou menou? Je možné, že napríklad CDV číslo 149 a nižšie máte na predajni, alebo boli tieto CDV skartované? Ak áno, tak prečo neboli skartované aj ostatné produkty s korunovou menou (NL, PaL, FDC) ktoré na internetovom obchode sú ešte k dostatiu?
Ďakujem
Dobrý deň,
filatelistické produkty sa delia na poštové známky, celiny (ktoré sa môžu použiť v poštovom styku) a ostatné filatelistické produkty, ktoré sú vydávané ako sprievodné produkty k jednotlivým emisiám poštových známok.
Celiny sú poštový lístok (CDV), celinová obálka (COB) a celinová pohľadnica (CPO), čisté alebo s prítlačou . Na nich sú natlačené platné poštové známky a tým pádom sú vlastne aj ceninou. Na tieto produkty, spolu s čistými poštovými známkami sa vzťahoval Generálny znákon o zavedení eura. Prvé tri mesiace po vydaní sa v poštovom styku dajú používať aj FDC.
Ostatné sprievodné filatelistické produkty so známkami s korunovou menou (NL, PaL, CM a FDC po 3 mes. a pečiatkované známky) sa v poštovom styku použiť nedali a teda sa na nich Generálny zákon nevzťahoval a nemuseli sa skartovať.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaká by byla cena v € za kompletní ročník známek SR 2010. Jedná se mě o jednotlivé známky (i z hárčeků a UTL) a k tomu všechny hárčeky a UTL. Dále bych chtěl vědět, zda takovou kompletní zásilku zasíláte i do České republiky. Děkuji za odpověď. kal123@seznam.cz
© 2024 POFIS - Poštová filatelistická služba. Všetky práva vyhradené