Upresnite prosím informáciu pre známkový zošitok Veľká noc 2009 - Kraslice - je vypredaný, alebo nepredajný ?
Dobrý deň,
každý tovar, ktorý už nemáme k dispozísii, či už z dôvodu, že sa nemôže predávať (ako PZ s nominálnou hodnotou v Sk) alebo je vypredaný, je na stránke označený ako nepredajný tovar.
Tovar, ktorý sa minul na sklade online obchodu, ale ešte je možné ho doplniť, bude označený ako O ks na sklade.
Pani Podolská, ďakujem za odpoveď. K Vášmu rozhodnutiu o označovaní tovaru v online obchode Vás určite viedli vnútroorganizačné pravidlá pohybu a evidencie tovaru. Vaše označenie tovaru ako nepredajný-napr.známky v Sk mene, mimo pár výnimiek(sety Umenia, ročníkové sety), tomu rozumie každý.
Avšak informácia o tovare v € mene, že je nepredajný tovar, ak je vypredaný, je zmätočná. Takýto tovar je vypredaný. Inak to môže viesť k záveru, že sa nepredával.
Označenie tovaru - 0 ks na sklade je jednoznačné, i keď môže odrádzať potencionálnych záujemcov o kúpu takto označeného tovaru.
Ale časom si filatelisti zvyknú a budú tomu rozumieť, na rozdiel od politikov a politológov, ktorí viackrát nerozumejú ani sami sebe. Príjemný deň celému kolektívu POFISu.
dobry den,
rovnako zmatocne je aj tvrdenie "tovar je nepredajny" pri UTL (napr. http://www.pofis.sk/katalog/produkty/harcek-2010-sv-sedempocetnici-sv-gorazd-a-sv-kliment). nechapem, preco by som si nemohol objednat cely UTL priamo cez jeho odkaz, ale musim ho objednavat cez znamku, uvadzat pocet znamok na UTL a pisat do poznamky, ze mam zaujem o cely UTL. Preco sa nedaju veci robit jednoduchsie?
Dakujem za odpoved.
vratim sa este k UTL Sv. Sedempočetníci: Sv. Gorazd a Sv. Kliment (http://www.pofis.sk/katalog/produkty/harcek-2010-sv-sedempocetnici-sv-gorazd-a-sv-kliment). Ak si chcem objednat cely UTL (teda 3 znamky Gorazda a 2 Klimenta) ako to mam urobit? Naozaj, pouvazujte, nebolo by to jednoduchsie objednat si priamo cely UTL a kto chce len znamky, tak si ich objedna cez ponuku znamky?
dakujem.
Ak si objednate 3 znamky Gorazda a 2 Klimenta, vieme, ze chcete cely UTL. V objednavke ale mate moznost pripisat poznamku a upresnit, co si zelate.
Objednavanie postovych znamok je aj tak zlozitejsie ako bezneho tovaru, tak nam kludne do poznamky napist,e ak mate nejake mimoriadne zelania a ak to bude mozne, tas sa Vam budeme snazit vyhoviet.
Pripájam sa k Romanovi a Karolovi, je oveľa jednoduchšie objednávať UTL ako celok, ako ich skladať z počtu známok. Môžem zabudnúť pripísať do poznámky že ich potrebujem v celku a potom mi zašlete roztrhané a problém je na svete. Mám skúsenosti s objednávaním známok aj z iných krajín (Rakúsko) a rôzné hárčekové úpravy sú vedené ako samostatné položky.
Dobrý deň,
nemusíte sa obávať, že Vám zašleme natrhané známky, ak si v objednáte rovnaký počet známok ako je na tlačovom liste. Naše pracovníčky majú dlhoročné skúsenosti s filatelistickým tovarom a vedia ako treba tovar pripraviť.
Chcem však pripomenúť, že nemôžeme vyhovieť zákazníkovi, ktorý vyhľadáva odchýlky na tlačových listoch a na známkach. Z nášho pohľadu sú všetky odchýlky, ako napríklad tlačové chyby, nepodarkom a teda sú vylúčené z predaja. Podľa Obchodných podmienok sú tlačové chyby na známkach dôvodom na reklamáciu.
Vcera mi novinkar nasho klubu (Spolok kosickych filatelistov) povedal, ze v Pofise si objednali TL Sv. Sedempocetnici a Pofis im dodal roztrhane znamky. Roztrhane TL tohto vydania posielaju aj na posty. Pocetne a hodnotovo to sedi ale kvalitativne a co do pracnosti je to unfair. Viete mi povedat pricinu?
Dobrý deň,
Spolok Košických filatelistov dostal presne ten počet celých UTL, ktorý má uvedený v stálej objednávke. Známky, ktoré má objednané po kusoch mu boli zaslané vytrhnuté z UTL, inak by mu museli byť zaslané známky Sv. Gorazda navyše, keďže na jednom tlačovom liste sú 2 známky Sv Klimenta a 3 známky Sv. Gorazda.
Známky, ktoré sú zasielané na pošty sú určené na výplatu poštovného a teda nie sú predávané po celých tlačových listoch. Filatelistické priehradky, naopak, majú možnosť si pre potreby filatelistov objednať celé tlačové listy.
© 2024 POFIS - Poštová filatelistická služba. Všetky práva vyhradené